Bent u een ondernemer of organisatie met een KVK-nummer? Dan kunt u MijnILT gebruiken. MijnILT is het webportaal van de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Via MijnILT vraagt u een vergunning aan of doet een u melding.
De voordelen van MijnILT
Via MijnILT is het eenvoudiger om een vergunning aan te vragen of een melding te doen. De belangrijkste voordelen voor u zijn:
- U kunt digitaal een vergunning aanvragen of een melding doen.
- U heeft een overzicht van de aanvragen en meldingen die u heeft gedaan.
- Door de automatische verwerking van data gaat de terugkoppeling sneller.
- Uw aanvraag of melding wordt automatisch tussentijds opgeslagen waardoor uw gegevens niet verloren gaan.
Toegang tot MijnILT met eHerkenning
Om gebruik maken van MijnILT moet u als bedrijf of organisatie inloggen met eHerkenning, betrouwbaarheidsniveau 2. U kunt meerdere medewerkers machtigen om toegang te krijgen.
Meer informatie over eHerkenning en eHerkenning aanvragen :
Organisaties selecteren in MijnILT
Wilt u via MijnILT een aanvraag of melding doen? Dan moet u in de formulieren een of meer keer een organisatie selecteren. Voor uw gemak heeft de ILT een koppeling gemaakt met KVK voor Nederlandse organisaties en Dun & Bradstreet voor buitenlandse organisaties. In deze instructie leest u hoe u organisaties kunt selecteren.
Contact
Heeft u vragen over MijnILT? Belt u dan met de ILT, via telefoonnummer 088 - 489 00 00 (op werkdagen 08:30 - 17:00 uur) of stel uw vraag via het contactformulier.