Direct naar:

Inloggen MijnILT
digitaal werken
© Herman Zonderland Fotografie

MijnILT

Organisaties in de afval- en drinkwatersector kunnen gebruik maken van het webportaal MijnILT. Met MijnILT beschikt de ILT over een modern webportaal dat data automatisch verwerkt. Organisaties die gebruik maken van MijnILT hebben continu een overzicht van hun vergunningaanvragen en meldingen.

Op basis van eerdere aanvragen kunnen organisaties eenvoudig nieuwe aanvragen indienen. Deze manier van werken verbetert de kwaliteit van de aanvragen. Ook zijn er eerder resultaten en gaat de terugkoppeling sneller. MijnILT sluit aan bij de ambitie van de ILT om in haar dienstverlening te zorgen voor duidelijkheid, eenvoud, gemak, inzicht en overzicht.

Inloggen op MijnILT

Let op: Om gebruik te kunnen maken van MijnILT moet u als bedrijf of organisatie inloggen met eHerkenning. U kunt meerdere medewerkers een inlogmiddel geven.

De ILT geeft zelf geen inlogmiddelen uit. U kunt inlogmiddelen aanvragen bij erkende aanbieders. Meer informatie hierover vindt u op:

Een eHerkenings-inlogmiddel moet minimaal geschikt zijn voor:

Organisaties selecteren in MijnILT

Wilt u via MijnILT een melding of aanvraag doen? Dan moet u in de formulieren een of meer keer een organisatie selecteren. Voor uw gemak heeft de ILT een koppeling gemaakt met de Kamer van Koophandel voor Nederlandse organisaties en Dun & Bradstreet voor buitenlandse organisaties. In deze instructie leest u hoe u organisaties kunt selecteren.

Verdere ontwikkeling van MijnILT

MijnILT is beschikbaar voor bedrijven in de afvalsector en drinkwatersector. In de loop van 2020 en 2021 voegt de ILT andere bedrijfstakken toe. Ondertussen gaat de ILT door met het ontwikkelen van meer functies binnen MijnILT.