Als gevolg van een telefoonstoring is het Meld- en Informatiecentrum van de ILT telefonisch tijdelijk onbereikbaar. Gebruik eventueel het contactformulier of probeer ons later te bellen.

Vragen

Heeft u een vraag over de producten of diensten van de ILT? Neem dan contact met ons op via het  vragenformulier.
U kunt ook bellen met 088 489 00 00. Dit telefoonnummer is op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, worden telefoongesprekken incidenteel opgenomen.

Melden

Wilt u een melding doen of een bestaande melding aanvullen? Doe dit dan via de meldpagina.

Heeft uw melding spoed?  Bel dan eerst met 088 489 00 00. Via dit nummer zijn wij voor spoedmeldingen 24 uur per dag bereikbaar.

Postbus ILT

Voor andere zaken die u aan de ILT wilt sturen, maakt u gebruik van de Digitale Postbus (in plaats van Posbus 16191 | 2500 BD Den Haag). U kunt bestanden van maximaal 25 MB uploaden.

Klachten

Heeft u een klacht over een feitelijke handelwijze, een gedraging van de inspectie of een van onze medewerkers, dan kunt u hierover een klacht indienen. Lees meer hierover op de klachtenpagina.

Wob-verzoeken

Dien een WOB-verzoek aan de Inspectie Leefomgeving en Transport in via de mailbox: WOB-verzoeken@ilent.nl

Persvoorlichting

Bent u van de media en heeft u vragen dan kunt u bellen met persvoorlichting. U kunt zich abonneren op de nieuwsberichten van de inspectie. Ook zijn wij te volgen op Twitter.

Over de website

Heeft u opmerkingen of vragen over deze website? Zoekt u een document dat u niet op de website terugvindt? Stuur uw opmerking of vraag aan de webredactie.